2016/02/19

3 val. plaukimas, Elektrėnai, 2016-02-16



Kai spaudoje perskaičiau apie organizuojamą 3 val. plaukimą Elektrėnuose, pajutau poreikį vėl sugrįžti į kažkuo pažįstamus vandenis. Šių varžybų esmė paprasta – per 3 val nuplaukti kuo didesnį atstumą, kas nuplaukia daugiausiai – tas laimi. Poilsis neribojamas, kiek kas nori – tiek tas ilsisi. Prieš keletą metų teko 2 kartus dalyvauti 24 valandų plaukime Ignalinoje ir kartą 12 val. plaukime Panevėžyje. Visus kartus pavyko laimėti.
Tokie plaukimai be to, kad yra pakankamai sekinantys, turi ir kažkokio savito žavesio, kuomet tenka susidurti ne tik su fizinio kūno ribomis, bet ir yra puikus būdas pasitikrinti savo psichikos stabilumą. Todėl ir šįkart važiavau į šį plaukimą, norėdamas vėl panirti į savitą meditaciją, pajusti kūno nuovargį bei nuskaidrėjusią sąmonę viskam pasibaigus. Turėjau ir kitą tikslą, norėjosi įsitikinti ar dar galiu per 3 val nuplaukti 10 km. Kai įėjau į persirengimo kambarį, pamačiau pažįstamus veidus iš triatlono trasų: Mantą Marcinkevičių ir Andrių Murauską, kuris pernai Panevėžyje vykusiose half Ironman varžybose po plaukimo rungties nusileido tik M. Tinfavičiui.
Kiekviename takelyje plaukė po du žmones. Mano takelyje dar plaukė Sandra Valančauskaitė, kurią atvykęs palaikyti Paulius labai padėjo ir man, per trumpas atokvėpio akimirkas, pasirūpindamas maistu. Tokiu būdu, sutaupydavau nemažai laiko, nes man nereikėdavo lipti iš vandens. Paulius viską tiesiog paduodavo prie plaukimo sienelės.
Kai buvo duotas plaukimo startas, buvau nustebintas greita jo pradžia. Atrodė, kad dalyviai sumaišė varžybų trasas ir plauks daugių daugiausiai kilometrą, bet ne artimiausias 3 valandas. Supratau, kad arba turiu garbės plaukti su labai stipriais plaukikais, arba su labai energingai nusiteikusiais. Visgi ilgainiui paaiškėjo, kad šiandienos kompanija yra tikrai stipri ir turėsiu ne kartą matyti mane lenkiančius plaukikus. Per pirmą valandą nuplaukiau 3 km 600 m ir pirmą kartą stoju atsigerti bei užvalgyti. Jaučiausi gerai ir galėjau toliau plaukti nestodamas, bet iš patirties žinau, kad plaukiant ilgesnį laiko tarpą nestojant, vėliau krenta greitis ir energijos atsargas būna sunku prikelti. Trumpai pasistiprinęs vėl pasineriu į vandenį. Vėliau mano sustojimai jau bus dažnesni, kas 30 min (šioje vietoje vėlgi esu dėkingas Pauliui, kuris man sužiūrėdavo laiką ir duodavo ženklą, kada sustoti). Po 1,5 val buvau nuplaukęs 5 km 300 m, todėl laikantis plano, 10 km riba turėjo būti pasiekiama. Sunkiausia atkarpa prasidėjo nuo 7 km, pradėjau jausti, kad krenta greitis ir nebegaliu jo išlaikyti, rankos ir pečiai darėsi sunkūs. Visgi pirmoje plaukimo dalyje įveikti greitesni kilometrai mane ištempė ir per 3 val nuplaukiau 10 km 150 m. Tai buvo penktas rezultatas vyrų įskaitoje.
Grįždamas atgal į namus jaučiau pavargusį kūną, tačiau buvau pilnai sąmoningas tam, kas vyksta aplink mane ir manyje. Ilgainiui ta būsena pradėjo sklaidytis, bet galbūt tam, kad pajausti tai, kad ir trumpai, verta plaukti 3 valandas.
Organizatorių nuotrauka

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą