2019/03/17

Lietuvos akvatlono čempionatas, 1 km plaukimas - 5 km bėgimas, 2019-03-10, Vilnius

Jei praeities „AŠ“ būtų išgirdęs mano varžybų tikslus, prieš išvažiuojant į Lietuvos akvatlono čempionatą, veikiausiai jis būtų į mane metęs kreivą žvilgsnį ir leptelėjęs kokią nors pašaipią frazę. Tokie tikslai man mažų mažiausiai būtų sukėlę šypseną ir dėl jų net netepčiau bėgimo batų.
Suvokdamas, kad ne visada yra paranku varžyti su savo vakarykščiu „AŠ“ ir realiai įvertindamas savo dabartines galimybes visgi nusprendžiau vykti į pirmąsias šias sezono varžybas, nes bet kokios mažos varžybos yra didelė treniruotė.
Šįkart varžybos vyko Vilniuje, tad teko pakankamai anksti keltis ir jau 5 val. ryte būti kelyje. Viską aplinkui dar dengė nakties tamsa ir nors šiek tiek teko kovoti su besimerkiančiomis akimis, bet visgi buvo geras jausmas vykti į pirmąjį šių metų startą. Jau buvau pasiilgęs šio jausmo.
Nors oficialus varžybų startas buvo duotas 9.30 ryte, tačiau startavo daug skirtingų amžiaus grupių ir mano startas nusikėlė į pusiaudienį. Tas laukimas šiek tiek vargino, bet stengiausi nesierzinti, o ramiai sulaukti savojo starto. Turėjau labai aiškų planą ir tikslą 100 m plaukti po 1 min 30 sek. Treniruotėse man nepavykdavo tokio tempo išlaikyti net ir plaukiant 800 m, o čia reikėjo plaukti dar daugiau - 1 km. Visgi guodžiausi mintimi, kad treniruojuosi 50 m baseine (kuriame tempas būna lėtesnis nei trumpesniame baseine), o varžybos vyko perpus trumpesniame takelyje. Varžybų atmosfera turbūt padarė savo ir tikslą pavyko įgyvendinti, nuotolį įveikiau per 14 min 48 sek. Po plaukimo rungties likau 6 pozicijoje savo amžiaus grupėje ir išėjau ruoštis į bėgimo trasą.
   Plaukimo rungties finišas
Paskutiniu metu bėgimui skirdavau 3 dienas per savaitę, nedarydavau jokių darbinių treniruočių, tiesiog ramiai bėgiodavau, labiau ilsėdamasis po dienos darbų nei siekdamas kažkokių sportinių rezultatų. Todėl realiai vertindamas savo fizines galimybes, kėliau sau tikslą išbėgti bent po 4 min 30 sek. kiekvieną kilometrą, kurių šiandieną iš viso laukė penki. Bėgimas, kaip ir buvo galima tikėtis, nebuvo lengvas. Vos tik pakėlus pulsą, pasijaučiau, kaip žuvis išmesta į krantą – sunkiai gaudžiau orą. Bėgau be laikrodžio, kad nesigadinčiau sau nuotaikos, tad tempą stengiausi laikyti, remdamasis tik savo organizmo pojūčiais. Iš lenkiančių varžovų nebuvo sunku suprasti, kad mano tempas nebuvo konkurencingas, tačiau į tai nelabai kreipiau dėmesio. Kiek pavargęs pasiekiau finišą ir nors po bėgimo nukritau į 8-ąją poziciją, bet kai pamačiau savo bėgimo laiką, maloniai nustebau, nes subėgau greičiau nei planavau – per 20 min 54 sek., o tai reiškia, kad vidutinis kilometro įveikimo tempas buvo kiek daugiau nei 4 min 10 sek.
Sakyčiau, kad gavosi labai vykusi treniruotė, kuri suteikia impulso ir motyvacijos truputį labiau padirbėti.
Powered by TriSportas

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą