2016/07/06

Pasaulio ultra triatlono čempionato belaukiant


Pirmą kartą susipažinau su triatlonu, kai man buvo 11 metų. Puikiai pamenu tą rugsėjo 1-ąją dieną, kai po mokslo metų pradžios šventės mokyklos draugas pasiūlė nueiti į miesto centrą, kur antrą parą vyko triatlono varžybos. Žodis „triatlonas“ man nieko nesakė, bet mamos paskatintas sutikau vien todėl, kad centre būdavo ledų. Tačiau mano dėmesį tąkart patraukė visai ne ledai, o miesto centro gatvėmis bėgančios žmogystos: išvargusios ir vos klibančios. Visgi juose buvo kažkas, kas vertė jais žavėtis. Tuo metu ten buvo tūkstančiai žmonių, kurie plojimais ir šūksniais skatino šiuos keistuolius stumtis į priekį. Tai buvo dvigubo ultra triatlono varžybos, kurios kasmet vykdavo Panevėžyje. Šių varžybų dalyviams tenka įveikti dvigubą Ironman nuotolį: 7,6 km plaukimas – 360 km dviratis – 84 km bėgimas. Man tai buvo kažkas nesuvokiama, kažkas, kas peržengia bet kokias žmogaus galimybių ribas. Ta diena buvo mano kelionės pradžia į triatlono pasaulį.
Prabėgo daugiau nei 20 metų nuo mano pirmosios pažinties su triatlonu. Per tą laiką teko varžytis įvairaus rango triatlono varžybose, aplankyti daug šalių, patirti neišdildomų įspūdžių ir sutikti nuostabių žmonių. Tačiau visada, kiek pamenu, kirbėjo mintis išbandyti save dvigubo ultra triatlono trasoje. Tai tiesiog yra mano gyvenimo „ratas“, kurį, jaučiu kad turiu uždaryti, kitaip jis lydės mane visą likusį gyvenimą.
Šis nuotolis, kurį tektų įveikti, būtų žengimas į ten, kur niekada nebuvau. Žinau, ką reiškia įveikti Ironman nuotolį, bet kas slypi peržengus šią ribą, neturiu nei patirties, nei suvokimo. Būtent ta nežinia ir skatina mane patirti tai, kas yra virš mano kūno ir psichikos ribų.
Todėl nusprendžiau, kad šiais metais turiu sugrįžti į gimtojo Panevėžio (nesvarbu, kad gimiau Vilniuje, Panevėžį laikau savo gimtuoju miestu) gatves, kur rugpjūčio pabaigoje vyks pasaulio dvigubo ultra triatlono čempionatas, kuriame noriu susitikti su didžiausiu ir įkyriausiu varžovu – su savimi. Noriu pabandyti pasiekti finišą, galbūt sukrypęs, pavargęs, bet nuskaidrėjusia sąmone ir žinojimu, kad uždariau svarbų gyvenimo etapą (arba, kaip kolegos „geštaltistai“ pasakytų – geštaltą :)).
Deja, tai padaryti vienam būtų labai sunku. Turiu nuostabų savo artimųjų palaikymą, bet tam, kad galėčiau stoti į startą dar reikia ir finansų. Vien startinis mokestis kainuoja 380 €, jau nekalbant apie kitas pasiruošimo ir apgyvendinimo išlaidas sau ir savo palaikymo komandai. Todėl kreipiuosi į visus bičiulius, kurie, galbūt, pažįsta verslo žmonių ir kurie norėtų bei galėtų prisidėti prie šio tikslo įgyvendinimo.

Visą gautą paramą iš juridinių asmenų būtų galima įforminti oficialiai. Su manimi galima susisiekti el. paštu: laurynasurbsys@yahoo.com arba tel. 8 614 17247.

Jei norite prisidėti asmeniškai, paramą galite pervesti į žemiau nurodytą sąskaitą:
LT747300010124657983
LAURYNAS URBŠYS   
Swedbank
 
Bet kokia iniciatyva labai vertinama.
Ultra triatlonas Panevėžyje prieš 20 metų


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą