2016/09/18

Treniruočių partneris

Sveiki,  
Aš - Džiakas iš haskių giminės. Man jau greitai bus metai ir man labai patinka bėgioti. Dar man labai patinka graužti būdą, bet apie tai kitą kartą. 

Jaučiuosi kiek pasipiktinęs, nes šeimininkas, aprašydamas savo nuotykius varžybose, nei karto neužsiminė apie mane. O kaip manot, su kuo jis bėgioja, būdamas namuose? Taip, taip, visiškai teisingai - su manimi. Liūdniausia man būna, kai visa šeima išvyksta į varžybas, tada aš lieku vienas ir kaip reikiant neduodu ramybės kaimynams. O jums ar patiktų likti vieniems namuose? Taigi, nepatinka ir man. Tada man dingsta apetitas ir nuotaikos  nebūna, bet viskas pasitaiso šeimai sugrįžus į namus. 

Grįžus šeimininkui, kartu bėgame beveik kiekvieną dieną. Jei nepabėgioju, susigalvoju kitų pramogų, pavyzdžiui, galiu išlupti būdos lentas ar nuplėšti nuo jos stogą. Kai pabėgioju, jaučiuosi ramesnis. Daugiausiai be sustojimo esu nubėgęs 2 valandas, bet šeimininkas sako, kad galėčiau bėgti ir ilgiau, jei oro sąlygos būtų tinkamos. Karštis man nelabai patinka, o šaltis ir sniego pusnys - visai kas kita. Mes mėgstame bėgioti gamtoje, ten, kur nėra žmonių. Žmonės man netrukdo, bet man nepatinka greičiau už mane bėgantys objektai, tokie kaip kiškiai ir stirnos. Dar bėgiodami mes esam sutikę briedį. Turiu prisipažinti, kad tas didelis keturkojis padaras, su keista karūna ant galvos, mane kiek nustebino - nieko panašaus iki tol nesu matęs!

Tikras smagumas dar būna bėgti, kai šeimininkas sėdi ant dviračio. Tada jau galiu lėkti kiek kojos neša. Kartą šeimininką esu nuvairavęs į griovį, už tai gavau pylos, bet juk visada negali sektis.
Kita pramoga, kuri man labai patinka, yra vanduo. Galėčiau ten mirkti visą dieną. Keistas daiktas tas vanduo, ypatingai tas, kur banguoja. Bandau pagauti visas bangas, bet jų tiek daug!
Na, gerai, dabar man jau laikas eiti pabėgioti. Jei kada sugalvosite mane aplankyti, nepamirškit įsidėti obuoliukų, man juos labai patinka traukšti! Iki!
Powered by TriSportas

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą